7 Şubat 2008 Perşembe

HASTAYIM..

Bloğu olusturdum yazamadım bir türlü yaa. Hasta yattım evde iki gün işe de gidemedim. Kızma bebitom ama hamilelik baya sarstı benı galiba. Annemle müzeyyen teyzem bende 5-6 gün falan oldu. Temizlik yapıyolar geldıklerınden beri. Annem yıkanmadık bişey bırakmamış evde inanılmaz birşey. Çok yoruldular ama ya. Bende hafta sonu kışlık yazlık ayırımı falan yapayım biraz dedım ama çamaşılrar astımı azdırdı tabikide, çok tıkandım malesef. Hastaneye gittik Mehmet’le göğüs hastalıkları uzman Uygar hanım sağolsun çok iyi bi doktormuş kendı doktorum Nadide hanım tavsiye etti. Bi güzel muayene etti bir sürü de oksijen ilacı verdi. Hamilelikten önce çok tıkanınca ventolini kullanıyordum ama sorup sormadan kendi kafama bebitoma zarar verebilir düşüncesiyle kestim. Kafamın dikine gidecem ya illa. Meğer daha çok zarar verebilirmişim kullanmadığım için bebekte oksijensiz kalmış olabilirmiş benim yüzümden akşam dokuzdan sonra yemek yasak midem dolu olunca daha da tıkanabilirsin dedi uygar hanım. Bir takım yiyecekleri yemememi tavsiye etti. Yemicezzz napalım, tutcaz kendimizi bebito için. Daha sonra üst kata çıkıp Nadide hanıma muayene olma sırası geldi. Bir kilo daha vermişim büyük başarı. Bebitom çok iyiyidi maşallah ilk hareketlerini gördük içim bi garip oldu nasıl bi duygu bu ya. Rabbim çok büyüksün bir bebek tamamen mucize. Allah herkese nasip etsin inşallah.. düşük tehlikemizde büyük ölçüde hafiflemiş durumda ama hala progestan kullanıyorum . bu ilaçta beni fena etkiliyo ama napalım. Sürekli bi uyku hali baş dönmesi, neyse bebitom iyi olsunda napalım içicez artık. Doktor hanım öksürüğün var bi süre daha kullanıcaksın dedi. İlacı her içtiğimde kızılaydaki Şahinde doktorun progestan içersen bebeğin tüylü olur dediği geliyo hele bide kızın olursa dedi. Nadide hanım’a söyledim güldü ‘boşver tüylü oluversin’ dedi. İnşallah öyle bir şey olmaz. Bundan sonra yazıcam seviyorum yazmayı zaten ama vakit bulabilsem bide ah ahh . Bundan sonra inşallah devam edicem bırakmadan.

Hiç yorum yok: