13 Mart 2008 Perşembe

İSTEMEK- İSTEMEYİ BİLMEK

Evet yazmak istemek ama yazamamak.. İstemek ama yapamamak.. Anlatmak anlaşılamamak.. Galiba kötü bi dönemden geçiyoruz bebitom, ben sıkılınca üzülünce seninde üzüldüğünü etkilendiğini düşünmek beni dahada kahrediyo biliyor musun? Ama elimde değil hala kurtulamadım ağlama krizlerinden, en ufak bişeye üzülüp dakikalarca ağlamaktan, herşeyi kafama takmaktan.. Evet galiba zor bi dönemden geçiyoruz bebitom ama iyiki varsın seni içimde hissetmek bana güç veriyor her nekadar ben sana güç veremesemde... Benim olduğunu bilmek var olduğunu bilmek (Rabbime şükürler olsun) huzur veriyor bana..

.........................................................

Sen bir bayram akşamı saat 20:30 da düştün yüreğime annem, zaten hep ordaydın ama artık varlığından emindim. Çifte bayram oldu o an bana.. Sıcaklığını düşünmek varlığını bilmek seni hissetmek... Anlatılamaz, tarife gelmez bi duyguydu benim için.. kalbimin yerine sığmadığını hissettim o an, sen daha o kadar miniktin ki ama kalbim yerinden ayrılıp sana gelmek istiyordu sanki, öyle atıyordu miniğim..

.........................................................

Artık vardın, biz istedik Yüceler Yücesi Rabbim seni bize bahşetti. Ve başladı artık 9ay sürecek olan yolculuğumuz. Sabırla, dikkatle, tarif edilemez bi sevgiyle bekliyorum seni annem. Kucağıma alacağım seni koklayacağım günü.. Ve hep dua ediyorum edeceğimde Rabbim herkese isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu diyee..

..........................................................

Şu an 4,5 aylıksın bebitom yolu yarıladık galiba ne dersin.. Haftaya doktor kontrolümüzde görücez bakalım ne kadar büyümüşsün. İyiki varsın bebitom.. İyiki benimlesin (elhamdülillah).


........................................................

İstemek neyi istediğini bilmek ve istemenin yolu bunun adı DUA.. ve bu rahmet kapısının anahtarı, ibadetlerinde özü aynı zamanda. Acziyetin Sonsuz Kudrete bağlanarak güç kazanması. Sebepler dünyasının kilitlerini kıran en sırlı iksir.. ve güzel bir söz..
'Eşyayı yaratan O.. esbabı da!..
Bizi vaar eden O.. isteklerimizi de!..
"İsteyin" diyen O.. vereceğini vadeden de!..
Vermek istemeseydi, istemeyi verir miydi hiç??'

Hiç yorum yok: