20 Ağustos 2008 Çarşamba

38+2

Yazamadım bayadır, Mehmet'in sürekli laptopla işi olduğu için yanında götürüyor. Şiştim iyice ayaklarım kütük gibi oldu artık hareket etmektede çok zorlanıyorum, üst bedende bişey yok fakat ayaklarım ve bacaklarım fena durumda.



****************************



Bugün kontrolümüz vardı. Son kontrolümüz olcağını zannederek hata ve hatta doğum çantamızıda yanımıza alarak düştük sabahtan hastane yollarına, bende de bi rahatlık sormayın gitsin ne sancı var ne kasılma. NST de de ne kasılma çıktı ne sancı, dolayısıyla normal doğum suya düştü galiba. Naz hanım hakkaten de naz yapıyor sanırım kafası yerleşmemiş hala, problemimiz bu yani.. Hiç aklıma bile gelmezdi böyle bir ihtimal, yürümekten ayaklarım kütük oldu ama hanımefendi de tık yok.. Çok üzüldüm Nadide hanım böyle söyleyince, %10 ihtimal var artık normal doğuma ama Rabbim büyük içim de gene de bir umut var. Sezeryan acısını fıtık ameliyatından biliyorum ve istemiyorum tabiiki, herşeyin hayırlısı önce bebeğimin sağlığı. Nadide hanım istersen ve sıkıldım diyorsan alalım hemen sezeryana dedi kocaman bir hayır dedim beklicem!. Pazartesi'ye kadar beklicez artık bu %10luk ihtimali herşeyin hayırlısı.



*****************************

Suyu iyi, boyu kilosu da iyi maşallah.. Sancı beklemekteyiz artıkın. Gel bebeğim bekliyoruz senii.

1 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

daha 39. haftanın içindesin neden acele ettiriyorlar sana??? ben 40. haftamın bittiği gün doğuma alımdım, o da suyu ve kesesinde hasarlar oluşmaya başladığı içindi. muhtemeldoğum tarihine kadar beklemende büyük fayda var, bebeciğin dışarıda geçirdiği zaman dilimi ile senin karnında geçirdiği arasındaki gelişimi çokkkk farklı
sevgiler