7 Ağustos 2008 Perşembe

MUTLUYUM...

Mutluyum çünkü hiç beklemediğimiz bir şey oldu galiba doğumumuz normal olucak(inşallah). Hala inanamıyorum tabiiki hayırlısı hangisiyse öyle olsun diyorum hala ama normalden yanaydım hep, pek ihtimal kalmamışıtı malum tansiyon problemimizde çıkınca ortaya ve fıtık ameliyatından miras kalan dikiş olunca kesin gözüyle bakıyoduk sezeryana.. Rabbim büyük hep hayırlısı hangisiyse bebeğim içinde benim içinde öyle olsun diye dua ettim ,elhamdülillah..

***********************
Veeeee ikince bomba doğumu 10 gün içinde falan planlıyor doktorumuz, kızımızın durumu iyi 3kg 200gr olmuş maşallah subhanallah. Nadide hanım fazla kilo almamasından yana normal olması açısından sağlıklı olsunda inşallah ama genede her anne gibi bende tombiş olmasını isterim. Bu hafta gerçekten çok iyi beslenmem şart 3,5kg dan aşağı olmasını da istemiyorum çünkü..

***********************
Sabah akşam yürüyüş dedi doktorumuz, anneme söylüyorum zorlamı doğurtacak diye gülüyo birazcık öle olcak galibaaa.. Yürüyüş ve ılık duş bebeğin kafasının tam aşağı inmesini destekliycek yani.. Uyguluycas artıkın. Naz kızımın yüzünü fazla göremedik bu sefer kordon tam yüzünün önündeydi bu beni biras endişelendirdi fakat Nadide hanım bir problem teşkil etmediğini söyledi.
Kız kardeşim Kübra bende çok şükür ki yalnız değilim gerçi garibim öss stresini atamadan burda Nebahat stresini yaşıyor:) Kardeş iştee..

**********************
Dün hastane dönüşü Naz hanıma cicikler aldık Mehmetle, babaya bi heyecan geldi cicileri görünce onu da alalım şunuda alalım benden daha heyecanlı sanki.. Kızına bi etekler aldı kii sormayın renkli renkli. Akşama eklicem fotolarını. Yavaş yavaş hazırlıklarımız tamamlamaya çalışıyoruz artık sayılı gün kaldı yaniii. Odamız biras geç gelcek ama napalım hayırlısı olsun. Beşiğimiz annaneden bu akşam getircekler merak ediyorum çokkk.

Hiç yorum yok: