29 Ağustos 2008 Cuma

İlk kontrolümüz

Dün hastanedeydik, Afra naz'ın kontrolü vardı benimde dikişlerim alındı. Canım çok yandı ipi çekerken. Kötü durumda dikiş yeri, enfeksiyon riski var dedi Nadide hanım, antibiyotik verdi. Bandaj çıkarıldıktan sonra baktım dikiş yerine ağlamam geldi boydan boya bir kesik yarım insan olmuşum gibi, moralim çok bozuldu..

***************************
Afra naz bebek sarılığı olmuş, farketmiştik ama herkes geçer dedi, doktora gitme gereği duymadım ama sarılık karnına kadar yayılmış deyince doktorumuz çok korktum çünkü bacaklara inince müdahale ediyolar, mavi bir ışık veriliyormuş. Tahlil istedi doktor, topuğundan kan aldılar çok ağladı bebeğim o ağlayınca bende ağladım dayanamadım ilk defa öyle ağladı çünkü içini çeke çeke..

*************************
İşitme testi yapıldı, bi problem yok elhamdülillah. Tahlil sonucunda doktorun gördüğü kadar sarılık çıkmadı, şimdilik tedaviye gerek yokmuş çok şükür.İlk dışarı çıkmamızdı, Naz kızım uslu durdu. Şimdilik bu kadar akşama doğum hikayemi yazıcam inşallah fazla oturamıyorum dikiş yerleri acıyooo...

3 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

çook geçmiş olsunnn naz kızın hayırlı olsunn, sağlıklı bir evlat olduğu için rabbimize hamdolsun, sarılık için üzülme, bolbolll emzirmeye çalış çaresi anne sütü...
ben de yara yerime hala alışamadım aynada baktıkça ürperiyorum, elimi değdikçe buzz gibi geliyor ürperiyorum, ne yapalım evlatlarımıza şükürler olsun
naz kızımızın güzel haberlerini okumak için heyecanlanıyoruz tabii doğum hikayenizi de...

Adsız dedi ki...

güzel dileklerin için çok teşekkür ederim kelebek, elımden geldığınce emzırmeye çalışıyorum fakat gece sütüm yetmiyor üç kez mama verdim istemiyerek naapıcamı şaşırdım ağlıyor göğsümde uyumak ıstıyo gece..

KeLeBeK dedi ki...

ilk günler için normaldir sütünün az olması, mama verme sakın, en azından doktor yetersiz görene kadar verme. benim sütüm tam 4. gün geldi ve bem hiç bir şey vermedim bu arada inat ettim, sonuç olumlu oldu elhadulıllah